Rtm Clinic
Rtm Clinic İngilizce Sayfası

shape shape

Sıkça Sorulan Sorular

Samsun 19 Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi’ni 1994 yılında başarıyla tamamlayan Mustafa Yaşar, bütüncül tıp yaklaşımı Re-Generation Tedavi Methodu sisteminin kurucusudur.

Bogomolets National Medical University tarafından profesörlük ünvanına sahip olan Mustafa Yaşar, tıp öğrenimi sırasında ve sonrasında hastalıkların çözümünün semptom tedavisiyle tam anlamıyla bedenin iyilik haline ulaştıramadığını fark etmiş ve bütüncül tıp yaklaşımlarında uzmanlaşmaya başlamıştır. Fizyopatoloji ile başladığı hastalığın kaynağını keşfetme uzmanlığı bitkisel tedaviler, fitoterapi, akapunktur gibi yöntemlerle zenginleştirmiş ve 20 yılı aşkın uzmanlığını sistemleştirerek RTM’yi kurmuştur.

Tıp doktorudur. Bütüncül Tıp konusunda kendi metodu ve yaklaşımı vardır.

Fitoterapi başta olmak üzere, ozon, akupunktur gibi destek tedaviler konusunda yurt içi ve yurt dışında aldığı birçok eğitim bulunmaktadır.

Hastalıklara bütünsel bir bakış açısıyla yaklaşan, hastalıkla değil hasta ile ilgilenen ve bedenin iyilik haline ulaşmayı hedefleyen RTM (Remember Re-Generation Tedavi Metodu) Dr. Mustafa Yaşar’ın 20 yılı aşkın hekimlik tecrübesinden yararlanarak oluşturduğu bir sistemdir. 25 farklı geleneksel ve tamamlayıcı tıp yöntemini modern tıbbın bulgularıyla sentezler, kaynak – neden – sonuç ilişkisiyle bedeni iyilik haline götüren bir süreç uygular.

Başvuran hastaların hastalık süreçlerini inceleyerek kaynak neden sonuç ilişkisinde bedenin iyilik haline taşınmasını sağlayacak destek tedavilerin tümü uygulanıyor.

RTM sistemini sadece ozon, hacamat, akupunktur yeri olarak tanımlamak doğru değildir. RTM destek tedavi sistemlerinin tümünü çatısı altında toplar, hastaya üçlü beden sistemiyle yaklaşır, hastalığı tedaviyle ilgilenmez, kaynağa inerek bedenin iyilik haline ulaşmaya çalışır. Bu süreçte de geleneksel tıp ve modern tıp yöntemlerini harmanlayarak; fitoterapi, akupuntur gibi yöntemler de dahil olmak üzere 25 farklı uygulama yapar.

RTM sistemi hastalık kökenli değil daha geniş perspektifte bedenin iyilik hali üzerine çalışır. Hastalık bir sonuçtur, hastalık sonucundaki kaynak ve neden bulunur ve buna odaklanılır. Bunun sonucunda beden bütün olarak iyilik haline taşındığında hastalıklarla ilgili de pozitif faydalar sağlanır.

Hasta mahremiyetini göz önünde bulunarak bize başvuran hastalarımızın bilgilerini kimseyle paylaşamıyoruz.

Ön görüşme için tıbbi dokümanlarınızı ve raporlarınızı mail yoluyla bize iletebilirsiniz. Dr. Mustafa Yaşar’ın genel değerlendirmesi sonucunda sizlere dönüş sağlayabiliriz.

RTM sistemi ile tüm tetkikleriniz yapıldıktan sonra size uygun bir program oluşturulur. Bu program şikayetlerinize, hastalığınıza, yaşınıza ve birçok değişkene bağlı olarak farklılık gösterebilir. Muayene öncesi kesin bir zaman vermek doğru olmayacaktır.

RTM tedavi sistemindeki tüm tedaviler tekil olarak değil sistemin bir parçası olarak değerlendirilir. Vücudunuzun ihtiyacına göre tekrarlanabilir.

RTM sistemiyle bütüncül tıp felsefesini destekliyoruz bu sebeple tedavinizin başlangıç sürecinde mevcut ilaçlarınıza devam etmenizi öneriyoruz. Ancak zamanla bedenin iyilik haline giden süreçte ilaçlar yeniden programlanır.

RTM sistemiyle uygulanacak her tedavi protokolü size özel hazırlandığı için tedaviye bütün olarak aynı sistemin içerisinde devam etmenizi önerilir.

RTM sisteminde hastalık yoktur hasta vardır felsefesiyle hastalıklara kaynak neden sonuç ilişkisiyle bakıyor, bedeni iyilik haline taşımayı hedefliyoruz. Bu nedenle beden tam iyilik haline ulaşana kadar tedavilere devam etmek gerekir.

Tedaviniz boyunca farklı hastane ya da doktora başvurabilirsiniz ancak bizi bilgilendirmeniz gerekmektedir.

Var olan bir diyetiniz ya da beslenme düzeniniz var ise uzmanlarımız tedavinize göre bu durumu programlar. Bunun dışında özel bir diyet yerine sağlıklı beslenme tavsiyeleri vermekteyiz.

RTM sistemi kaynak neden sonuç ilişkisiyle sadece hastalığa değil hastaya odaklanır. Tüm süreç de bu duruma göre planlanır. Böylece beden iyilik haline doğru evrildiğinde hastalığa sebep olan etkenler ortadan kalkar, vücut eski norm haline döndüğünde var olan hastalık ve şikayetler de son bulur.

Su gereksinimi kişiye, yaşam tarzına, bedene göre değişiklik gösterse de günde en az 2 litre su tüketimini tavsiye ediyoruz.

Yapılan tedaviler hastalıklara, klinik durumunuza, tetkiklerinize göre farklılık gösterebilir.

Tedavi öncesinde gerekli bir diyet bulunmamaktadır.

Bazı tedavi yöntemlerinden sonra tüketilmesini uygun görmediğimiz gıdalar mevcuttur. Tüm tedavi süreciniz boyunca her aşama için gerekli bilgiler sizinle paylaşılır.

Mesai saatleri boyunca kliniğimize ulaşabilirsiniz, ayrıca mesai saatleri dışında sizlerle paylaşılan iletişim bilgilerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bunun haricinde tedaviniz boyunca acil herhangi bir durumda hastane ya da doktora başvurabilirsiniz, böyle bir durum olduğunda bizlere bilgi vermeniz yeterlidir.

Geçmişte yapılmış tüm tetkikleri yanınızda getirmenizi tavsiye ederiz. Muayene sonrasında yaptırmanız gereken tahlil ve tetkikler doktorumuz tarafından istenecektir.